Boş Ver



Her güne hüzün saklıyorum.
Kendi canımı yakarak süslüyorum gülüşümü.
Düşününce ne yaptım ben size bu kadar kötü olacak,
Hayallere bile sığdıramadığım şeyleri?
Neden üzülüyorum diyorum.
Cevap kendi içinde saklı göz yaşlarımda.

Boş ver.

Kurulsun saadet ellerimin emekleri ile.
Duymasın vefasız kim var ise.
Yüreğim yanarken kıymet bilen bilir beni.
Yüzümdeki hüznü sadece seven görür zaten.

Ve anladim ki, siz mutlu olun diye ağlıyorum ben.
Ben gülerken siz vicdansizliğınız ile kalbimi kırmanın peşinde olacaksınız.
Biliyorum her güne sakladığım ayrı bir hüznü şükür ile iade edeceğim size.

Masum olmak bir kare fotoğrafta kendini bulmak değil.
"Ne yaptımlarla..." vicdan  rahatlatmak değil.
Haksız yere masum olduğunuzu düşündükçe yüzünüze bakıp söyleyeceklerimi Allah bilir.

Ben sizin için her güne bir hüzün saklıyorum.
O yüzden benim mutlu olma ihtimalimi bile kaldiramayacak kadar karaktersiz tanıdım...

HASAN AKBAL


Yorumlar

TAKİP ET

Bu blogdaki popüler yayınlar

KALAN KALANA

BERRAK MAKINA'YI ZİYARET

BİR UÇURUM, SAHİL VE GÜVERTE...

Eski Sevda Şehri