Benim Değil Ben Ol

Seni gören gözlerimin arayışını bil 
Sana hastayım hasret değil, 
Nasıl rahat yaşıyorsun bensiz ey şehr-i il 
Seni arıyorum bulamıyorum 

En güzel aşk türküm seni düşündükçe ağladığım ses 
Seni yutarcasına çektiğim nefessin kafes kafes 
O şehrin sessizliğinde dolaştım hayalden heves 
Seni bulduğumu düşünüyorum, yoksun… 

Âşıkların ozanların aradığı bir sevda… 
Güllü, çiçekli, perili bir sevgili hasretin var ya 
Bensiz olduğunu bilemiyorum yalnızlığımda 
Seni gördüğümü söylüyorum fakat rüya… 

En derin kuyulara bırakıyorum senin olacak günü 
Tabir-i sevgiliye benzemeden gel, duy öldüğümü 
Ben gittikten sonra sen ol yerimde, gerçek yerimde ben 
Seni sevgili diye aramasam da gel benim kaderim ol gel…


HASAN AKBAL

Yorumlar

TAKİP ET

Bu blogdaki popüler yayınlar

KALAN KALANA

BERRAK MAKINA'YI ZİYARET

BİR UÇURUM, SAHİL VE GÜVERTE...

Eski Sevda Şehri